Witaj na MagazynDomowy.pl!

Witaj na forum MagazynDomowy.pl!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

za długie plamienie przy tabletkach?

Zgłoś nadużycie #1 16 września 2009, 21:46

madzioraq avatar Posty: 1 Podziękowania: 0
Witam.. mam pytanie. Zaczełam brać tabletyki antykoncepcyjne Novynette, pierwsza tabletkewzełam pierwszego dnia okresu 8 dni temu i niestety nadal mam plamienia. Nie wiem czy powinnam sie tym martwić, czy to jest normalne, że tak długo mam plamienia..chociaż wydaje mi sie ze juz powinne sie skonczyc.. bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam

Zgłoś nadużycie #2 17 września 2009, 9:44

lidia lidia awatar Posty: 6 Podziękowania: 0
krwawienia przy tabletkach antykoncepcyjnych, zwłaszcza na początku mogą utrzymywać się do 3 -cy, nim organizm przystosuje się do hormonów.