Witaj na MagazynDomowy.pl!

Witaj na forum MagazynDomowy.pl!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Zarządzanie czasem - czy warto wziąć udział w takim szkoleniu?

Zgłoś nadużycie #1 30 marca 2016, 18:17

sylwiaa avatar Posty: 48 Podziękowania: 0
Jak uważacie, opłaca się inwestować w szkolenia dotyczące zarządzania czasem?

Zgłoś nadużycie #2 30 marca 2016, 21:30

martusiann avatar Posty: 51 Podziękowania: 0
Moim zdaniem tak. Od takich umiejętności zależy efektywność naszej pracy, a niestety nie każdy jest zorganizowany tak jak trzeba. Czasami chcemy zrobić kilka rzeczy na razy i w efekcie nie kończymy żadnego zadania. Jeżeli interesują Cię tego typu zagadnienia, zobacz sobie szkolenia na http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-zamkniete/umiejetnosci-osobiste , firma organizuje także wyjazdy szkoleniowo-integracyjne.

Zgłoś nadużycie #3 7 kwietnia 2016, 11:31

ananasek avatar Posty: 55 Podziękowania: 0
Nie wiem czy warto, bo tak naprawdę wszystko opiera się na tym, by potrafić odpowiednio zarządzać czasem, czyli segregować rzeczy, które należy zrobić według priorytetów. Takie porządkowanie. Ale jeżeli ktoś czuje potrzebę, to dlaczego nie?

Zgłoś nadużycie #4 21 lipca 2016, 13:00

Asiczek avatar Posty: 222 Podziękowania: 2
Moim zdaniem warto brać udział w tego typu szkoleniach, ponieważ one mają bardzo praktyczny wymiar. A dobrym uzupełnieniem byłyby jeszcze warsztaty ze zwiększania sprzedaży: http://faar.pl/jak-zwiekszyc-sprzedaz-w-firmie/ . Dzięki takim kursom zwiększa się efektywność w pracy.

Zgłoś nadużycie #5 21 lutego 2017, 12:31

zypa avatar Posty: 20 Podziękowania: 0
Szkolenia nie dają wielkich możliwości - no chyba że to będzie bardzo konkretne, praktyczne szkolenie, wtedy można na to spojrzeć inaczej. Popatrzcie - http://www.gowork.pl/praca/bydgoszcz;l Teraz naprawdę fachowiec zarabia bardzo dobrze. O ile wiedza ze szkolenia jest praktyczna, to wtedy warto coś takiego robić.

Zgłoś nadużycie #6 10 września 2017, 21:20

beasa avatar Posty: 20 Podziękowania: 0
Wybierz raczej praktyczne, konkretne szkolenie przydatne w pracy np. VBA http://excelw30dni.pl/produkt/szkolenie-vba/
Nie każdy zna programowanie w VBA . Natomiast zarządzanie czasem to już kwestia raczej predyspozycji, osobowości i każdy może próbować organizować sobie czas bez kursów.

Zgłoś nadużycie #7 10 września 2017, 21:20

beasa avatar Posty: 20 Podziękowania: 0
Dobrze wydać pieniądze na pożyteczne szkolenie po prostu.

Zgłoś nadużycie #8 12 września 2017, 11:00

Mania12 avatar Posty: 17 Podziękowania: 0
Tak, każde dodatkowe szkolenie będzie plusem kiedy będziemy szukać pracy. Warto jest się szkolić i kształcić, jeżeli mamy taką możliwość. Szkoda by było tego nie wykorzystać. Jak ktoś się interesuje rynkiem pracy to polecam poczytać: http://bydgoszcz.naszemiasto.pl/artykul/w-bydgoszczy-brakuje-rak-do-pracy,420091...

Zgłoś nadużycie #9 21 września 2017, 17:37

Olga2 avatar Posty: 54 Podziękowania: 0
Wydaje mi się, że w firmie pracodawca umie zarządzać czasem pracowników. ALe żadne szkolenie nie zaszkodzi. Ja wolałabym kurs językowy w https://lincoln.edu.pl/krakow/jezyk-angielski/ . Jest też kurs języka w biznesie. To obecnie bardzo przydatne.

Zgłoś nadużycie #10 22 września 2017, 10:48

halszka avatar Posty: 3 Podziękowania: 0
Mnie raczej nie chciałoby się tracić czas