Witaj na MagazynDomowy.pl!

Witaj na forum MagazynDomowy.pl!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

zdrowe posiłki

Zgłoś nadużycie #1 19 grudnia 2014, 16:55

sylwix avatar Posty: 7 Podziękowania: 0
Mam podwyższony cholesterol i powinnam ograniczyć spożywanie tłuszczu. W jaki sposób przygotowywać odtłuszczone posiłki? Pomyślałam o zakupie takich garnków http://www.mango.pl/kuchnia_i_gotowanie/smazenie_i_gotowanie/zestaw_garnkow_i_pa.... Czy to wystarczy? Czy może znacie inne sposoby na ograniczenie tłuszczu w potrawach?

Zgłoś nadużycie #2 30 stycznia 2015, 16:30

Zuzanka avatar Posty: 51 Podziękowania: 0
Na przykład: grillowanie, zamiast pieczenia - kup patelnie grillową. Ja mam taka i mięso , czy warzywa grilluję bardzo czesto.

Zgłoś nadużycie #3 17 lutego 2016, 14:04

lolusia avatar Posty: 7 Podziękowania: 0
ja zaczęłam używać mąki z płatków owsianych do naleśników

Zgłoś nadużycie #4 26 lutego 2016, 13:20

mamanaetacie avatar Posty: 22 Podziękowania: 0
Nie zapominaj też o tym, by jedząc w jakiejkolwiek restauracji, np. w Poznaniu w http://www.raut.pl/ powiedzieć kelnerowi o swojej przypadłości. Albo powie kucharzowi, zeby stosował bardziej odtłuszczone produkty, albo przynajmniej zaproponuje Ci coś specjalnego z menu lub poza :) No i tam, patelnia grillowa, gotowanie na parze, pieczenie - to najlepsze rozwiązania ;)

Zgłoś nadużycie #5 29 lutego 2016, 12:15

patllinka avatar Posty: 3 Podziękowania: 0
Niskokaloryczne potrawy to na przykład rybka z http://dobreryby.pl/ robiona w parowarze z jakimiś warzywami, ewentualnie jakieś chude mięsko np. z indyka, jakaś zupa robiona w domu, itp. Na pewno Ci się uda ;) Dużo warzyw, dużo owoców, jeszcze więcej wody i płynów, a całkowita eliminacja pustych kalorii.

Zgłoś nadużycie #6 29 lutego 2016, 14:27

daryjka90 avatar Posty: 10 Podziękowania: 1
Oj tak rybka to zawsze świetny pomysł, np. ja dzisiaj do pracy wzięłam sobie http://www.sushi-tokyo.pl/specjaly z łososiem :) Rybka + ryż + warzywa - no chyba nie ma lepszego połączenia :)

Zgłoś nadużycie #7 13 marca 2016, 20:16

misia avatar Posty: 32 Podziękowania: 0
Dobrym wybore są również dana gotowane na parze. Oprócz ograniczenia tłuszczu zmniejsza się również ilość spożywanej soli, ponieważ potrawy mają bardziej intensywny smak.

Zgłoś nadużycie #8 29 marca 2016, 12:41

babciabogusia avatar Posty: 9 Podziękowania: 1
Kluczem do sukcesu jest zawsze samodzielne przygotowywanie potraw ;) Serio nic więcej nie trzeba. Zamiast kupować gotowce i sztuczności, gotujmy sami a już będzie o niebo zdrowiej. Albo przynajmniej wybierajmy takie miejsca jak http://asprod.com.pl/cukiernia gdzie wiadomo że pieczywo i wypieki nie są mrożone!

Zgłoś nadużycie #9 20 czerwca 2016, 14:22

Asiczek avatar Posty: 204 Podziękowania: 2
Też jestem takiego zdania. Ja wszystkie potrawy przygotowuję w domu, od postaw, bo nie ma nic gorszego niż przetworzona żywność.

Zgłoś nadużycie #10 22 czerwca 2016, 20:24

misiek34 avatar Posty: 231 Podziękowania: 0
Ja ograniczam tłuszcz i gotuję na parze.