Witaj na MagazynDomowy.pl!

Dodaj komentarz Komentarze (148)

  • Zgłoś nadużycie
    Monii xD (Gość), 15 maja 2010, 21:17

    Zawaliste spróbowałam na Komunię sprawdziło się xD
    Masz talent <3

  • Zgłoś nadużycie
    Sylwia (Gość), 19 maja 2010, 16:06

    To żaden talent!! To wszystko widziałam na innej stronie, tylko w innym języku( po angieklsku były wszystkie opisy) A tu tylko wszystko skopiowałaś....

  • Zgłoś nadużycie
    sandra (Gość), 26 maja 2010, 20:17

    kieszonka kelnerska jest bardzo prostą sprawą, a świetnie się prezentuje.

  • Zgłoś nadużycie
    Mery (Gość), 3 czerwca 2010, 23:22

    super złożyłam wszystkie :*

  • Zgłoś nadużycie avatar
    mescherin, 22 czerwca 2010, 20:12

    Składanie serwetek jest umiejętnością niezbędną każdemu dobremu kelnerowi lub osobie dbającej o wystrój sali. Ja w swojej restauracji bardzo dbam o takie "detale", ponieważ ładnie i finezyjnie złożone serwetki na dzień doby pokazują gościom, że w tym lokalu można liczyć na naprawdę dobrą atmosferę i menu.
    Bardzo proszę o więcej takich artykułów - zawsze coś ciekawego można się u Was dowiedzieć

  • Zgłoś nadużycie
    Eveex (Gość), 7 sierpnia 2010, 13:45

    Super wszystko prosto opisane i wszystko da się zrobić, przyda się w pracy!!! :D

  • Zgłoś nadużycie
    MiKa (Gość), 4 października 2010, 14:31

    Próbuję po raz 7. zrobić strelicję. I nijak nie wychodzi. Co znaczy "szeroki trójkąt"? Albo nie mam jak włożyć rogów do środka, albo wkładam rogi, a nie mam jak wyjąć tych "rożków" ozdobnych. Szkoda, że serwetka na zdjęciach nie jest kolorowa. Ale nie poddaję się!

  • Zgłoś nadużycie
    MYSZKAMIKI (Gość), 11 października 2010, 19:22

    ŚWIETNE JESTEM ZADOWOLONA :-)

  • Zgłoś nadużycie
    Ala (Gość), 19 października 2010, 15:24

    Trochę trudne,ale super. :-D

  • Zgłoś nadużycie
    gość (Gość), 6 listopada 2010, 19:12

    ta stercja jest BEZNADZIEJNIE wyjaśniona!!! dochodze do pewnego momentu i nie wiem gdzie mam szukac tego rombu!!! bo ja w trójkątach to rombów nie dostrzegam!!!

  • Zgłoś nadużycie
    Ela (Gość), 9 listopada 2010, 17:17

    Super,ale było trzeba trochę kombinować...

  • Zgłoś nadużycie
    kryha (Gość), 14 listopada 2010, 20:20

    Super sprawa wszystkie mi się udały...
    JAK DLA MNIE BARDO ŁATWE .

  • Zgłoś nadużycie
    SUPER!!!! (Gość), 4 grudnia 2010, 12:13

    Szukam,szukam i znalazłem :D Zrobie kieszonke bo jest ładna :D

  • Zgłoś nadużycie
    :) (Gość), 5 grudnia 2010, 15:08

    dzięki to mi bardzo pomogło w zdobyciu dobrej oceny w szkole tak na serio to ja mam 11 lat i wyszło mi wszystko!!! jeszcze raz dziękuje!!!

  • Zgłoś nadużycie
    Marta Nowak (Gość), 16 grudnia 2010, 8:28

    super :) :) :)

  • Zgłoś nadużycie
    justyna (Gość), 16 grudnia 2010, 22:40

    najlepiej się robi z serwetek wykrochmalonych bo są sztywne i dobrze się układa wszystko

  • Zgłoś nadużycie
    Bartewk (Gość), 22 grudnia 2010, 11:33

    Bardzo fajne wzory i napewno skorzystam w użyciu
    :) :) :) :) :) :) :) :) :]:]:

  • Zgłoś nadużycie
    re: (Gość), 24 grudnia 2010, 10:24

    GŁUPIE naprawde ;)

  • Zgłoś nadużycie
    beata (Gość), 22 stycznia 2011, 18:16

    Polecam zrobic lilie wodna,pieknie wyglada na stole,ja robie mojemu synkowi na komunie,

  • Zgłoś nadużycie
    super (Gość), 30 stycznia 2011, 12:42

    super naprawde super

  • Zgłoś nadużycie
    W i k a (Gość), 10 lutego 2011, 16:48

    Spoko . ; )
    Mogło by być więcej ty pomysłów . ; d

  • Zgłoś nadużycie
    Grubas (Gość), 15 marca 2011, 13:13

    Strelicja jest najlepsza :)

  • Zgłoś nadużycie
    Spiderman (Gość), 15 marca 2011, 13:17

    Te składanie serwetek jest nudne mam lepsze rzeczy do robienia :)

  • Zgłoś nadużycie
    olga (Gość), 17 kwietnia 2011, 10:55

    fajne, szybkie, efektowne do małej uroczystosci,zajmuje to kilka minut a wyglada stół zupełeni inaczej) :)

  • Zgłoś nadużycie
    paulinka:) (Gość), 23 kwietnia 2011, 18:16

    to jest super. nie wiedziałam że tyle żeczy można zrobić z serwetek.
    WOW to poprostu szok

  • Zgłoś nadużycie
    ilona (Gość), 30 kwietnia 2011, 11:08

    no fajnie ale trzeba się napracować

  • Zgłoś nadużycie
    Annetta (Gość), 3 listopada 2011, 22:00

    Bardzo dobry pomysł ale okropnie trudno zrobić ten tulipan cały czas śię rozwela

  • Zgłoś nadużycie
    Annetta (Gość), 3 listopada 2011, 22:15

    Tych głupich serwetek nieda się zrobić,robIę już od dwuch godzin są nawet fajne ale Okropnie trudno je zrobić pewnie się dIwicie że ja i moja mama oraz siostra razem zemną to cały czas robią i nic . mam to Klejić klejem czy co inaczej się nie da ale nikt raczej by niekleił

  • Zgłoś nadużycie
    gosia (Gość), 12 listopada 2011, 11:51

    fajne...
    przydało sie...
    wykożystam na wigilię :) :)
    wymyślcie jeszcze ...
    SUPER :P :P

  • Zgłoś nadużycie
    iza (Gość), 26 listopada 2011, 17:14

    fajne pomysły.najciekawsza jest strelicja :) mogło by być wiecej pomysłów ale moze byc :)

  • Zgłoś nadużycie
    JA :D (Gość), 24 grudnia 2011, 14:17

    Dzięki za pomysł... łatwy, a przede wszystkim ładny :D D

  • Zgłoś nadużycie
    JLB (Gość), 24 grudnia 2011, 16:07

    Fajnie wszystko pokazane dzięki pomogło mi :)

  • Zgłoś nadużycie
    Wera (Gość), 20 stycznia 2012, 23:51

    Kieszonka jest super ;)

  • Zgłoś nadużycie
    jacuś (Gość), 10 marca 2012, 16:12

    za mało sposobów i nie chce mi sie ich próbowac ! szczerze mówiąc są beznadziejne ! hahahahhaaaaaaa

    żal

  • Zgłoś nadużycie
    Directionerka (Gość), 26 maja 2012, 14:10

    Fajnie ale troche mało . Ogólnie jest dobre i łatwe do zrobienia . ; )

Dodaj komentarz
Zadaj pytanie

Pytania

Eksperci i użytkownicy czekają aby odpowiedzieć.

Newsletter

W każdy czwartek prześlemy na Twój adres email darmowe podsumowanie nowości na Magazyn Domowy.

Najpopularniejsze w Praktyczne porady

Ostatnio na MagazynDomowy.pl